Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся съвет и отговори по няколко проблема

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся съвет и отговори по няколко проблема

    Здравейте колеги. Имам няколко проблема с моята алфа, които от известно време не ми дават мира. Колата е 164 фейслифт 1993-та

    Първото е - чука ми веригата. Как да проверя състоянието и, от къде да я натегна, до колко се натяга, как да се предпазя от евентуално скъсване или пренатягане.

    Второ - налягането на маслото - Селения Голд 10W40 на 7 000 километра. Общо взето показва когато колко и е кеф. Някой път сутрин като запаля - 6 атмосвери, друг път 5, трети път 4, някои пъти и 3. Направо ме хвърля в музика. Когато карам продължително на дълго растояние - със 100 - 4 атмосвери и малко нагоре, някой път показва 3 . Понякога като и дам газ например студена и доближа 2000 оборота - налягането пада, като я оставя на тихи - качва. Топла на празен ход държи - веднъж 3, веднъж 2, веднъж пада и на 1. Топла като карам със 100 и върна газта - качва, като подам рязко ... пада. Датчик ли да е или да се готвя да отварям мотора?

    Трето - на място - като я изрежа - мърда и стрелката на скоростомера

    Четвърто - когато спускам наклон - стрелката на бензина пада, дори и лампата светва, когато качвам наклон - стрелката показва повече от наличното. Резервоара ми го държа около половината пълен винаги.

    Пето - Понкога лампата на АБС-а светка и си свети постоянно. Понякога вообще не свети при подаден контакт на тест. Иначе АБС-а работи. Пробвал съм го.

    Ще се радвам на всеки отговор. Колкото и отчайващ да е. Обичам тая кола и съм готов да заробя още пари в нея, само и само да си я карам.
    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

  • #2
    1.Като разхлабиш обтегача той сам ще опъне веригата колкото трябва и го притягаш пак.Това е.
    2.Датчика ти се ебава.Щом не светва лампата за ниско налягане значи всичко е наред.
    3.Нека мърда.Какво ти пука?
    4.Когато бензина се събере в единия край на резервоара или в другия е нормално е да показва повече или по-малко.
    5.Отиди на диагностика.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Значи колега имах първо предишния модел, а сега имам същата междинка и това, което мога да ти кажа от опита ми (общо шест години и малко карам 164) е следното:
      1. И на двете им тропаха вергите - в сервиз ги притягаха, но изкарват около 15 хил.км. и пак се раздрънква. Ако веригата не е много разтегната и не са износени зъбните колела не е проблем (зависи колко точно хлопа) Карам вече така около 40 хил. км.
      2. Налягането на маслото при нашите коли май си е някаква загадка - доста е писано по темата потърси с търсачката. Това, което знам, е че държат по-ниско налягане от повечето автомобили (датчика май мереше в други единици или нещо такова) На загрят мотор май нормалното беше 0,9 - 1,00 Знам, че датчик от Лада става и е по-верен
      3. И на двете ми кочинки правеше същата мизерия с нивото на горивото - така си карам, повечко безин в резервоара Ако някой знае друг лек за този проблем не е зле да го сподели
      4. ABS при мен на старата беше прекъснат кабел на предно колело. В даден момент се наместваше и ABS работи, но като светне лампата не работеше - датчика с кабела ставаше от някаква Омега
      Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
      Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
      Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
      Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby
        1.Като разхлабиш обтегача той сам ще опъне веригата колкото трябва и го притягаш пак.Това е.
        2.Датчика ти се ебава.Щом не светва лампата за ниско налягане значи всичко е наред.
        3.Нека мърда.Какво ти пука?
        4.Когато бензина се събере в единия край на резервоара или в другия е нормално е да показва повече или по-малко.
        5.Отиди на диагностика.

        1.Къде точно се намира тоя обтегач? Нещо снимка поне?
        2.Как точно се натяга - нямам никаква идея как се опъва верига?
        3. Датчик какъв - ладов, ама колко се нарязва и номер на датчика за да знам какво да търся?
        4. Еба*и, нормално ли е с половин резервоар да се плиска?
        5. АБС-а ще бъде ревизиран още тая вечер мамка му и теле



        п.п. Boby, прати на личто телефони, че смених карта и съм ги загубил? Аз ще ти пратя мтелски и глобулски ей сега.
        ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
        ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
        Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
        Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

        Comment


        • #5
          Не мога да разбера що за проблем е това че при наклон показанието на резервоара се променя....? Съвсем нормално , нали си е един поплавак , който се движи от нивото на горивото.
          Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
          Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
          Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от manolito
            Не мога да разбера що за проблем е това че при наклон показанието на резервоара се променя....? Съвсем нормално , нали си е един поплавак , който се движи от нивото на горивото.
            Да ама е досадно, поплавък е и съм съгласен, че е нормално да се кандилка ама дава много голяма разлика в показанието На всички ли с 164-ки е така? При мен и двете го правиха тоя номер.
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #7
              3. Датчик какъв - ладов, ама колко се нарязва и номер на датчика за да знам какво да търся?

              Мисля, че Вирусалфа беше писал за ладовия датчик (сега се сещам, че той е с дизелова и не помня за бензинка или дизел ставаше въпрос). Ако искаш питай го на лични или ако някой друг знае точно какъв беше случая да сподели...
              Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
              Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
              Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
              Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

              Comment


              • #8
                Виж казвам си и моето мнение без да претендирам за компетентност, ама сън разглобявал двигател.
                1. Може да ти трака и от плъзгача вътре. По принцип за да го смениш трябва да свалиш поне главата. По принцип може и така да върви.
                2.Мже наистина да е датчик. По принцип не е проблем да сложиш ладов. Просто вземаш стария носиш го на някой стругар и той ти прави резба. Аз бях свалял характеристиките на единия и на другия и щях да ги сравнявам и да пиша във форума, ама така и не ми е останало време. Обаче може и да ти се губи маса на таблото - щом ти играе стрелката на скоростомера. Но в крайна сметка е вярно, че щом не ти пресвятка сигналната лампа нямаш проблем. (не са много 164-ките на които им работи този датчик повярвай ми) Тук влиза и трето
                4.За лампата не е много нормално, но най вероятно е някой кабел или самият поплавък, защото сигнализацията е доста инерционна и отработва бавно тези еволюции. Но и това не трябва да те притеснява. Просто е дразнещо
                5. Наистина отиди на тест. За точен отговор си трябва тест. Просто при перкъснат датчик лампата си святка на тест и продължава да свети постоянно. А да не святка при контакт вече незнам.
                Не знам откога гараш Алфа, ама това са дребни проблеми. Не се притеснявай ако караш, като мен има и по-големи, например двигател и доста други неща. Ама иначе е много здрава.
                Притежател на Alfa Romeo 164 2000 TS БИВША
                Alfa romeo 166 2.4 JTD - това е автомобила!

                Comment


                • #9
                  Първо :
                  - Много благодаря на всички за отговорите и коментарите. Особено на колегата Gligan - оказа се, че датчика на предно ляво кабела се държеше на 1 косъм. Смених конектора, сложих нов пластмасов протектор и няма вече проблем с АБС-а.
                  - Проблемите с веригата си остават. Гледах, гледах - не им разбирам аз на тез алфи и това е. Тропка си мам*а и де*** и незнам от къде да я натегна. На алфетата не тропаше така. Дайте снимки, менюъл, и обяснения като на тъпагьоз на български ако може как да я натегна. Дразнииииииии.

                  п.п. Имам съмнения, че и клапани се обаждат? Пулове?

                  - Датчика - кой от многото е? Ладов за налягане нали? Да ходя да купя... Ако се окаже, че не е от датчика какво следва ?
                  Лагери? Маслена помпа?
                  ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                  ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                  Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                  Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                  Comment


                  • #10
                    За датчика - в м-на за руски машини казваш: "Искам датчик, за налягането на маслото на Лада, този тумбестия", продавача/ката ти отговаря :"Да имаме, 9-10 лв" . Плащаш, взимаш и си заминаваш доволен.
                    Резбата му е 14х1.25(може и х 1.5 да беше ) и трябва да стане 10х1. Вариант 1 - стругар срещу 5 лв ти я преправя(ако е неграмотник просто изгаряш с 5 лв и 1 датчик - за справка - мнението ми в темата за ремонти на 155 ). Вариант 2 - стругар за х или хх лв (не знам) ти прави къс преход от-към съответните резби. И нататък само директно си купуваш Ладов датчик и не се разправяш със стругари. Вариант 3 - с повече въображение и налични средства и инструменти си правиш сам груб, нетечащ преходник, който върши работа и пак, в бъдеще си купуваш само Ладов датчик и прескачаш "елемента" стругар.

                    За веригата/гите също мога да напиша много, но не знам дали е/са същото/щите като при 155.
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • #11
                      За датчика - вече съм го купил и съм го дал да се прави. Дай инфо за веригата?
                      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                      Comment


                      • #12
                        Прочети тази тема:
                        http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... sc&start=0
                        Това е болтчето - №14 при мен (малко врътнах картинката, че в е-пера е леко огледална на действителността). Ако застанеш пред двигателя се намира преди този болт, който е за планката на алтернатора. На терсене место е, но за сметка на това е труднодостъпен . Преди да го зачекнеш, виж дали ще ти е по-удобно да го докопаш с лула или с малко гедоре.
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment

                        Working...
                        X